Ricoh Magazine

Ricoh on suuri kansainvälinen monialayritys. Suunnittelimme Ricoh Finlandille asiakaslehden ja toteutimme sen sisällön. Lehti on niin sanottu kääntölehti, jonka puolet on nimetty Ricohin slogania mukaillen "Imagine" ja "Change". Työhön sisältyi konseptointi, graafinen suunnittelu, taitto, valokuvaus, kuvankäsittely, haastattelut ja kirjoittaminen.

"Saimme asiakaslehden avulla suoraan useita uusia kauppoja. Lehden toteutus oli Ricohin kannalta helppo, eikä meidän tarvinnut jumpata sen eteen."
Harri Salokangas, markkinointijohtaja

Katso myös

Kruunu Herkku
Kokonaisvaltainen markkinointi
Ricoh Magazine 3
Referenssimarkkinointi
Taivas+Helvetti 2
Kokonaisvaltainen markkinointi
Valtakunnansovittelijan toimisto
Visuaalinen ilme
Infra
Markkinointikampanja
Lönnberg
Tuotteistaminen
Kruunu Herkku
Visuaalinen ilme
Verhoomo Sorsa
Visuaalinen ilme
Työ- ja elinkeinoministeriö
Visuaalinen ilme
Print&Media
Visuaalinen ilme
Takaisin ylös